Zápisnica KŠaK č. 2/2015

Dátum: 18. 3. 2015, 18.00 hod.

Miesto: Miestna knižnica Kúty
Prítomní: podľa prezenčnej listiny
Prílohy: Navrhovaný rozpočet a predbežné termíny aktivít v roku 2015

Prítomní:    

  • Pavelková Ladislava, Ing.
  • Krátka Daša, Ing.
  • Vítková Eva
  • Pernecký Patrik
  • Soňa Antálková
  • Ralbovská Vilma
  • Barkócziová Milica
  • Drška Richard - hosť

Ospravedlnená neprítomnosť:       

Program:
1/  Privítanie a otvorenie porady
2/  Stavanie máje
3/  Hody
4/  Deň matiek
5/  Jarmok
6/  Deň detí
7/  Modernizácia knižnice
8/  Záver

Zápis z priebehu rokovania:

1/ Privítanie

Predseda komisie Antálková Soňa privítala prítomných členov komisie a zároveň otvorila poradu komisie č. 2/2015.

2/ Stavanie máje - 30. 4. 2015

Obecný úrad zabezpečí 5 menších májí a 1 väčšiu, ktorá sa umiestni pri obecnom úrade. Menšie máje roznesie „chasa“ v noci pred domy dievčat.
Okolo 14.00 budú máje nachystané za obecným úradom. Deti z MŠ a deti z Kúcanku ozdobia máju a okolo 17.00 hod. sa začne program. Vystúpia v ňom: detský folklórny súbor Kúcanek, mužský spevácky zbor Kúcané, deti z MŠ.
Zároveň obecný úrad pripraví pre deti opekačku, zabezpečí palice na opekanie, drevo, otázne ešte je či aj víno a vodu na pitie.
Richard Drška pozve harmonikára a počas opekačky sa bude tiež spievať.
Občerstvenie si prinesie každý svoje.
Komisia navrhuje stavanie máje bez automatických mechanizmov, tradične mužmi – ručne za pomoci rebríkov.
O akcii budeme informovať prostredníctvom plagátu, webstránky a facebooku. Podklady pre plagát pripraví komisia, realizáciu zabezpečí obecný úrad.

3/ Hody - 31. 7. 2015 – 3. 8. 2015

Rozpočet na hodové zábavy organizované obcou je približne 2 000 Eur (hudba, občerstvenie). Zábavy bude zastrešovať OZ Pjekné mjestečko v dňoch piatok (31. 7.) a nedeľa (2. 8.). V minulom roku boli hody financované z projektu cezhraničnej spolupráce. Tento rok sa uvažuje nad vyberaním vstupného, prípadne nad finančnou podporou z obecného úradu.

4/ Deň matiek - 10. 5. 2015, 15.00 hod.

Deň matiek bude organizovaný vo forme slávnostnej akadémie detí v trvaní približne 45 minút. Pásmo vystúpení si pripravia žiaci ZŠ (1. stupeň), ZUŠ – hudobný a tanečný odbor. Za základnú školu si organizáciu berie pod záštitu Ľudmila Húšťavová, za ZUŠ Milica Barkóciová.
Ozvučenie zatiaľ nie je vyriešené.
Príhovor by mohol mať niekto z detí, navrhovaný je Max Bolf. Text pripraví Milica Barkóciová. Text nebude čítať, ale hovoriť spamäti. Do úvahy prichádza aj niekto z otcov, kto by bol ochotný prehovoriť k matkám, bez papiera, nečítať text.
Mamám sa budú po skončení akadémie rozdávať kvety – zabezpečí Soňa Antálková. V závislosti od ceny vyberie najvhodnejší kvet, ktorý dostane každá mama.

5/ Jarmok - 23. 5. 2015

Na jarmoku bude prebiehať prehliadka detských folklórnych súborov v dopoludňajších hodinách v kinosále. Program bude v trvaní približne dve hodiny, predstaví sa asi 10 súborov.
Popoludní bude módna prehliadka Zuzany Mrázovej Riškovej.
Predajné stánky budú v areáli za kultúrnym domom.
Počas jarmoku budú prebiehať pre deti tvorivé dielne CVČ.
Milica Barkóciová pripraví tanečné vystúpenie skupiny Pegas.
Hudba:
Májovanka – od 11.00 do 18.00 hod.. Počas programu vystúpi aj ľudový rozprávač.
Grafic – od 19.00 do 01.00 hod. (tanečná zábava)

6/ Deň detí - 7. 6. 2015

Deň detí bude na návrh starostu spojený s Našou olympiádou, ktorú pri príležitosti Dňa detí organizuje rada školy v spolupráci so základnou školou na školskom dvore.
Na plagáte musí byť uvedený názov Naša olympiáda, lebo je to projekt rady školy.
Obecný úrad zabezpečí animátorov, atrakcie, finančný príspevok na občerstvenie a kultúrna komisia organizačne zastreší tzv. desaťboj. Osloví organizácie a združenia, ktoré si vytvoria svoje stanovištia s ľubovoľnými disciplínami.
Vzhľadom na viacerých organizátorov podujatia navrhujeme aspoň jedno organizačné stretnutie zástupcov komisie a rady školy.

7/ Regály do knižnice

Eva Vítková preverovala ceny regálov, jeden regál stojí 145 Eur, do celej knižnice by nové regály stáli 7 250 Eur.

8/ Záver

Predseda komisie Soňa Antálková poďakovala všetkým prítomným za účasť na stretnutí a poradu ukončila.

Zapísala: Daša Krátka
Predseda komisie: Soňa Antálková, predseda

Kontakt kúty.médiá:

Sme dostupní aj z týchto web adries:

 

 

 

2015 Rafaela s.r.o.

Powered by WebSupport Global

Ďalšie weby: